середа, 1 червня 2022 р.

Моє життя, моє право...

  Щороку в перший день літа відзначається Міжнародний день  захисту дітей - чудове свято радості та надії. Сім'я і дитина - це  споконвічні цінності, які сповідує український народ.

    Для дітей у Центральній дитячій бібліотеці ім. В. Стефаника спільно з Билень Наталією (головний юрист сектора "Стрийського бюро правової допомоги") проведено урок "Я маю право" у бібліостихії "День дитини разом з бібліотекою". Книжково - ілюстративна виставка "Моє життя, моє право..." допомогла читачам правильно обрати відповіді до інтелектуальної гри "Права дитини". Підсумком гри стало "Правове дерево" та розмежування понять "Право" та "Правило".

Працівники бібліотеки побажали присутнім здоров1я, мирного неба та щасливого дитинства.

Ми хочемо,щоб сонце світило,

Співали би дзвінко пташки,

Щоб люди були всі щасливі,

У мирі зростали би ми!

                                   







Немає коментарів:

Дописати коментар